پ ن پ (در بخش پ ن پ)
 
همه چیز از همه جا
 
 

 


* مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟
پـــ نــه پـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!


* لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
پـــ نه پـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده.

* دارم کمرمو با نبش دیوار می خارونم خواهرم میگه کمرت می خاره ؟
 میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها راهو گم نکنن!!

* دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسه سوختی؟
 می گم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

* به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، می گه از تو اینترنت؟
 پـــ نه پـــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره!!!

* رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
 پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

* تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟
می گم:پـــ نه پـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن!!!

* رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟
 پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!
 
* دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ پـــ نه پـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه 
سر کلاس بودم استاد شروع کرد به نوشتن رو تخته! دختره گفت استاد بنویسیم؟ برگشتم بد نگاش کردم. گفتم حیف استاد سر کلاسه، گفت پـَـ نـَـ پـَـ می خوای بگو.


تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم ... میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! 
میگه مرده؟ 
پَ نه پَ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی ! 

یارو زده روح الله داداشی رو کشته، حالا گرفتنش میگه حالا چی میشه اعدامم میکنن؟؟ 
میگن پ نه پ میری مرحله بعد باید محراب فاطمی روهم بکشی 

تو خیابون داریم راه میریم ... دوتا گربه داشتند جفت گیری میکردن ... 
دوستم پرسید... وااااا دارن جفت گیری میکنن ؟! 
پَ نه پَ پدر پیرشو کول کرده داره میبره دکتر 

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام ... 
میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟ 
پَ نه پَ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست ! 

ماشینه تا شیشه جمع شده ... یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش كشیدن ... 
یارو داره رد میشه ... میگه مرده؟ 
پَ نه پَ تصادف خستش كرده خوابیده 

ایستک خوردیم شیشه هاش رو کابینت گذاشته ... 
دوستم شب اومده می گه ایستک خوردید؟ 
پَ نه پَ شیشه خالی خریدیم به هم تجاوز کنیم ! 

هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم ... 
آمپولارو دادم به پرستاره ...میگه آمپول بزنم؟ 
پَ نه پَ توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم! 

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه ... 
یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟ 
پَ نه پَ من می‌خوام لیس بزنم 

روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه... اومده میگه... روزنامه میخونی؟ 
پَ نه پَ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم 

سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی آقا ... 
می گه پیاده می شین؟ 
پَ نه پَ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد 

دندونم بد جوری درد میکرد ... دستمو گذاشته بودم رو صورتم ... 
دوستم دید منو پرسید دندونت درد میکنه؟ 
پَ نه پَ دارم اذان میگم گذاشتمش رو میوت ، همسایه ها اذیت نشن! 

تو تاکسی کناریم به راننده گفت من بچه امام حسینم ... 
راننده پرسید میدون امام حسین؟ 
پَ نه پَ ایشون خود علی اصغره ماشالله بزرگ شده مردی شده واسه خودش ... 

دراز کشیده بودم لب استخر ... دوستم میگه آفتاب می گیری؟ 
پَ نه پَ با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر بخنده برندس ! 

رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم ... 
مربیه میگه بچه رو میبریدش؟ 
پَ نه پَ همینجا میخورمش 

دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم ... 
اومده خودشو لوس کرده با لحن بچه گونه میگه عشقم داری کباب درست میکنی؟ 
پَ نه پَ دارم فوتبال دستی بازی میکنم 

جلو عابر بانک تو صف وایسادم یارو می گه ببخشید شمام پول میخاین؟ 
پَ نه پَ خونه کامپیوتر نداریم میام اینجا فیس بوکم رو چک کنم 

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم ... 
یارو میپرسه نذریه؟ 
پَ نه پَ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش ! 

برای طرح یه شکایت رفتم کلانتری ... طرف می گه از کسی شکایت دارین؟ 
پَ نه پَ اومدم فرار مایکل اسکلفیلد رو از فاکس ریور گزارش کنم 

مگس نشسته رو برنج به خواهرم میگم: مگـــــــــــــــــس ... ! 
میگه بکشمش؟؟ 
پَ نه پَ زشته برنج خالی بخوره یکم خورشت بریز واسش 

رفتم آلبالو بخرم ... یارو میگه بریزم تو پلاستیک؟ 
پَ نه پَ همینجوری دونه ایی بده بندازم دور گوشم خوشگل شم !!! 

به دوستم میگم دیشب تو کرمان یه پسره بنزین ریخته سرش خودشو تو خیابون اتیش زده... 
میگه سوخت؟! 
پَ نه پَ یه جون گرفت رفت مرحله بعد ! 

دارم فیلم میبینم ... زنه توش بیکینی پوشیده... 
مامانم اومده میگه فیلم خارجیه؟ 
پَ نه پَ مختار نامست یه چند قسمتش تو سواحل انتالیا فیلمبرداری شده ! 

رفتم مرغ سوخاری بخرم یارو میگه همین‌جوری میبری؟ 
پَ نه پَ یه شرت پاش کن جلو مهمونا خجالت نکشه 

رفتم دفتر هواپیمایی میگم عجله دارم میشه پرواز امروز شیراز رو واسم چک کنید؟ 
میگه اگه جا داد بگیرم؟ 
پَ نه پَ نگیر بذار پر شه من فردام میام چک میکنم بخندیم 

سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ 
میگه اذییتتون میکنه؟! 
پَ نه پَ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره! 

رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر... 
میگه شمام دستشویی داری؟ 
پَ نه پَ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟! 

رفتم آزمایشگاه آزمایش ادرار بدم ... 
ظرف رو می دم پرستاره میگه ادراره؟؟ 
پَ نه پَ سکنجبینه برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من از رپ.بازی های کامپیوتری.خطر.و رپر های موجود در وبلاگ به علاوه کشتی کج خوشم می اید. لطفا در باره مطالب نظر دهید . :-) :-) :-) (-: (-: (-: ------------------------------------------ ----------------------------------- -------------------------------- ---------------------------------- ------------------------- -------------------------- ***************** ******************** ************* ******************** ********** ****** * ******** ************** ***************** ******** ************** ** **************** * ******************** ********* ************ ************ ******************* €€€€€***************** ************** ********** *********************** ********** *** ************************** ************** ********************* ******************** *************** ************* ************ ***** *********************** ***************************** ********* ********** *********** *********** ***************** ********* ************************* ******************** ************** ** ***************** ********** ******** *************** ********** *********
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس amak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

http://www.persiangig.com/va/img/in/mp3.gif





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 5312
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



target="_blank" >بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

-

<-PollName->

<-PollItems->

Best Codes By WwW.Javacode.Persiangig.com\Please Dont Delete this Line-->
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/14.js">

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 5312
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید